Du som är kund till iFiske kan kontakta oss på olika sätt. För oss är det viktigt att vi erbjuder en hög grad av tillgänglighet även utanför kontorstid. Den här information är till för att hjälpa dig att hitta det kontaktsätt som passar dig bäst.
OBS: Vi på iFiske är förmedlare av fiskekort. Vi äger inga egna vatten och har många gånger dålig lokalkännedom.
Vill ni ansluta er fiskevårdsorganisation till iFiske? Ring oss eller skicka ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. så hjälper vi er snabbt att komma igång.
OBSERVERA: Vi kan inte svara på frågor om t.ex. när det sätts ut ny fisk, om lokala fisketips, fiskeregler, båtar, hotell eller andra detaljer om området. För de flesta fiskevårdsföreningar har vi kontaktinformation till en person som kan svara på detta. Om ej, maila oss, så förmedlar vi kontakten.
Vi ger support via epost.
Frågor? Felköp? Synpunkter? Det absolut bästa och snabbaste sättet att kontakta oss angående fiskekort, felköp, webbsidan, appen eller andra frågor om vår tjänst är via e-Post. Vi svarar senast nästa arbetsdag, men oftast snabbare än så.
Ni når oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Ring oss
OBS - Kundservice via telefon är enbart till för företag och föreningar. För konsumentkontakt hänvisar vi till ePost.
Öppettider telefon:
Måndag - Torsdag | 08:00 - 17:00 |
Fredag | 08:00 - 14:00 |
På vår sida på Facebook vill vi gärna prata med dig som köper fiskekort från oss eller som på andra sätt är intresserad av vår verksamhet. Vi lägger dessutom ut information om nya fiskevatten och andra nyheter. Om du klickar ”Gilla” på vår sida får du denna information direkt i ditt nyhetsflöde. På kontorstid svarar vi inom några timmar.
Informationsträff
För större grupper kan vi arrangera informationsträffar. Mest miljövänligt och enklast är att göra detta via video-länk, t.ex. med hjälp av Microsofts Teams.
Kontakta oss för mer information.